ilość wyników: 91
Branża piwowarska straszy, walcząc z systemem kaucyjnym.
Czytaj więcejZ Tomaszem Bryckim - wspólnikiem Browaru Za Miastem, wcześniej przez ponad 20 lat jednym z czołowych marketerów Kompanii Piwowarskiej - rozmawiamy o fenomenie piw kraftowych, o tym, czy łatwo jest wyrwać się z korporacji, oraz o dziwactwach w naszej marketingowej bańce, które teraz doskonale widzi.
Czytaj więcejKontrakt, który wygasa z końcem br., nie zostanie przedłużony.
Czytaj więcejKontrakt zawarto na lata 2023-26.
Czytaj więcejBranża piwowarska boi się, że zapowiedziane podwyżki akcyzy - o 50% w ciągu pięciu lat - jeszcze ją dobiją.
Czytaj więcejZa koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja marketingu zintegrowanego Chapter1.
Czytaj więcejDziś prezentujemy pierwszą z osób wyłonionych w naszym redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejPochodzi z Turcji, pracowała w PepsiCo.
Czytaj więcejMichał Konert, copywriter w agencji Freundschaft, zaangażowany w opracowanie nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce opowiada o tym, co wyróżnia tę kampanię oraz o wyzwaniach i kulisach jej powstania.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcej