ilość wyników: 6
Jak stworzyć bohatera, którego pokochają wszyscy? Co przesądza o sukcesie wykreowanych brand heros, analityczne podejście czy może spontaniczne działanie?
Czytaj więcejCelebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.
Czytaj więcejKampania wirusowa może bardzo pomóc w budowaniu świadomości marki w internecie. Henio z Tesco czy Serce i Rozum z TP to najlepsze tego typu przykłady. Czasem jednak marketerzy rozumieją sens virala zbyt dosłownie, przekraczając granice nie tylko dobrego smaku.
Czytaj więcejMaciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.
Czytaj więcejKto zatrudnia najwięcej gwiazd do reklam? Branża kosmetyczna? Bynajmniej. Prym wiodą tu banki.
Czytaj więcejPrezentujemy zdjęcia z konferencji operatora, który pokazał nowy styl w swojej komunikacji reklamowej.
Czytaj więcej