Wyniki wyszukiwania dla tagu - kraft-foods
ilość wyników: 5

Czekolada nie zawsze słodka marketing

Czekolada nie zawsze słodka

W świecie globalnej Północy kawa i czekolada kojarzy się wyłącznie z przyjemnością. A co na to mieszkańcy globalnego Południa, którzy zbierają ziarna kakaowca? Czy sprawiedliwy handel ma znaczenie dla polskich konsumentów?

Czytaj więcej
W Starcomie jak w ulu opinie

W Starcomie jak w ulu

Zmiany personalne na szczytach zarządów domów mediowych wywołują automatyczną reakcję rynku do ataku. Nawet kujawskie pszczoły przyglądają się nowym pasiekom.

Czytaj więcej
Kampanie Super Bowl wyznaczają trendy opinie

Kampanie Super Bowl wyznaczają trendy

Marki Oreo, Audi, Tide oraz Volkswagen zareagowały błyskawicznie podczas awarii na stadionie w Nowym Orleanie.

Czytaj więcej
Czekoladowe wojny podjazdowe marketing

Czekoladowe wojny podjazdowe

Kraft i Wedel nie ustają w wyścigu o pozycję lidera. Czy nowa strategia komunikacyjna Wedla sprowokuje do odpowiedzi producenta Milki?

Czytaj więcej
Next ma mieć mocny brand [WYWIAD] artykuly

Next ma mieć mocny brand [WYWIAD]

Marek Dorobisz, nowy dyr. kreatywny agencji z grupy Starcom MediaVest Group, planuje m.in. zwiększenie zatrudnienia w dziale kreacji. Jego doświadczenie z rynku niemieckiego ma pomóc w budowaniu świadomości marki agencji wśród jej potencjalnych klientów.

Czytaj więcej