Wyniki wyszukiwania dla tagu - krolewskie
ilość wyników: 11

Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots marketing

Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.

Czytaj więcej
Królewskie z limitowaną edycją dzielnicową marketing

Królewskie z limitowaną edycją dzielnicową

Puszki zaprojektowało Wilk Studio.

Czytaj więcej
Legia i Fortuna przedłużają umowę marketing

Legia i Fortuna przedłużają umowę

Warszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Kufle z górką

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Warszawa smakuje przeciętnie opinie

Warszawa smakuje przeciętnie

Kiedy się komuś przyznaję, że jestem reklamiarzem, to prędzej czy później pojawia się zarzut, że "reklama kłamie" - pisze nasz felietonista Ewaryst Fedorowicz.

Czytaj więcej
Agencje na walizkach opinie

Agencje na walizkach

W walizce najważniejsza jest prezentacja, bez niej przetarg nie może się odbyć. Ciekawe konkursy online'owe rozstrzygnęła m.in. Grupa Żywiec, a farmaceutyki przejrzały domy mediowe.

Czytaj więcej
Piwo się warzy marketing

Piwo się warzy

Chociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.

Czytaj więcej
Żywiec - wciąż bez agencji opinie

Żywiec - wciąż bez agencji

Legendarna polska marka piwa nie miała od wielu miesięcy kampanii wizerunkowej i rusza z kolejnym przetargiem.

Czytaj więcej
Polka tchnęła ducha w Desperadosa marketing

Polka tchnęła ducha w Desperadosa

Niespodziewanie piwo o smaku tequili jest już trzecim globalnym brandem Heinekena.

Czytaj więcej
Słabsze piwo wchodzi na stadiony marketing

Słabsze piwo wchodzi na stadiony

Carlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".

Czytaj więcej