ilość wyników: 6
- Jeżeli ktoś zapytałby, co uważałabym za swój sukces w Polsce, to właśnie byłby to wzrost całej kategorii - mówi Lana Popović, dyrektor generalna The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich.
Czytaj więcejProducenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.
Czytaj więcejPomyślnie dla Nexta zakończyły się prestiżowe przetargi. Dzięki agencji Grupa SMV poszerza zakres współpracy z ważnymi klientami.
Czytaj więcejKultowa marka napojów wciąż liderem swojej kategorii.
Czytaj więcejDanone wprowadził wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie. Planuje ich silne wsparcie. Do sezonu szykuje się już cała branża, licząc, że w tym roku sprzedaż wody znów będzie rosnąć.
Czytaj więcejAgencja San Markos przechodzi radykalne zmiany. Nie ma tam już działów: strategii, kreacji, client service, DTP i produkcji. Nowa organizacja firmy ma jej pomóc skuteczniej walczyć o nowy biznes, zwłaszcza o obsługę podmiotów z innych niż dotychczas branż.
Czytaj więcej