Wyniki wyszukiwania dla tagu - l-oreal
ilość wyników: 18

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker media-inne

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Czytaj więcej
McCann powiększa działy strategii i social mediów reklama

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Czytaj więcej
Fructis rusza z konkursem marketing

Fructis rusza z konkursem

Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.

Czytaj więcej
Labcon pracuje dla Maybelline New York [wideo] reklama

Labcon pracuje dla Maybelline New York [wideo]

Agencja odpowiada za realizację serialu na YouTube. Do współpracy zaproszono Margaret oraz influencerki. To pierwszy tego rodzaju projekt firmy L'Oreal.

Czytaj więcej
Tylko spokój panie-przodem

Tylko spokój

- Nigdy nie zależało mi na karierze jako takiej. Uważałam, że największy sukces, jaki można osiągnąć, to realizacja siebie, a nie nazwa stanowiska, które się zajmuje - uważa Aleksandra Borowicz, szef marketingu H&M Poland.

Czytaj więcej
Podskórna siła panie-przodem

Podskórna siła

Marka Vichy z portfolio L'Oreala po raz pierwszy w swojej historii decyduje się na komunikat adresowany do kobiet z wyraźnym wskazaniem na siłę.

Czytaj więcej
150 dni bez pieniędzy opinie

150 dni bez pieniędzy

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

Czytaj więcej
Maxus - reaktywacja? opinie

Maxus - reaktywacja?

W ciągu jednego dnia skończył się względny spokój w domu mediowym Maxus. Zmiany zostały wprowadzone szybko i - jak niektórzy twierdzą - z dużą dozą dramaturgii.

Czytaj więcej
Monstrum wykute przez POG reklama

Monstrum wykute przez POG

Z połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.

Czytaj więcej
Detaliści cisną, więc FMCG wydaje mniej opinie

Detaliści cisną, więc FMCG wydaje mniej

Spadek aktywności reklamowej może być związany z rosnącą rolą detalistów.

Czytaj więcej