ilość wyników: 18
Kampania Lay’s jest kolejnym dowodem na to, że zrozumienie driverów uwagi, wypracowane przez Teads w ciągu ostatnich kilku lat, jest w stanie w znaczący sposób wpłynąć na jakość i końcowy efekt kampanii - komentuje Artur Wójcik, Strategic Account Director Teads Poland.
Czytaj więcejMedia zaplanował i kupił Media Direction OMD.
Czytaj więcejW marcowym zestawieniu triumfował spot Castoramy, a w lutym - reklama napoju Kubuś. Na drugim miejscu zarówno w lutym, jak i w marcu uplasowała się reklama Toyoty Corolli.
Czytaj więcejPowstanie pierwsza od dekady zintegrowana kampania marki Lay’s, wspólna dla wszystkich europejskich rynków.
Czytaj więcejDziałania obejmują 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Czytaj więcejKozina opuszcza polski oddział agencji.
Czytaj więcejSmartfon to dziś znacznie więcej niż najbliższe nam urządzenie, z którym spędzamy ogromną ilość czasu. To osobiste centrum multimedialne - platforma rozrywkowa, która towarzyszy nam przez całą dobę, a także kanał łączności z rodziną, przyjaciółmi oraz całym światem.
Czytaj więcejKampanię wspierać będą influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.
Czytaj więcejKampania obejmuje media oraz liczne eventy w miejscowościach wakacyjnych.
Czytaj więcejMenedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.
Czytaj więcej