ilość wyników: 6
Wbrew pesymistycznym przewidywaniom rynek OOH szybko wrócił na ścieżkę dynamicznego wzrostu. W 2022 roku odnotowano wzrosty we wszystkich sektorach. Szczegółów dostarcza Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) oraz Starcom (Publicis Groupe).
Czytaj więcejKampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.
Czytaj więcejRozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.
Czytaj więcejWedług raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w II kwartale 2016 r. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ ze Starlinkiem.
Czytaj więcej