ilość wyników: 28
Marka piwa Lech współpracuje z Polską Ligą Esportową.
Czytaj więcejJurczek pracował przy kilkuset produkcjach, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.
Czytaj więcejFirma telekomunikacyjna kończy 5-letni kontrakt sponsorski z klubem.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcejLetnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.
Czytaj więcejTo dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W marketingu sportowym, aby osiągnąć naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i strategicznie, i długofalowo.
Czytaj więcejO wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcejUbiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.
Czytaj więcej