Wyniki wyszukiwania dla tagu - leo-burnett
ilość wyników: 32

Marcin Stalij szefem transformacji cyfrowej i e-commerce w Saatchi & Saatchi IS reklama

Marcin Stalij szefem transformacji cyfrowej i e-commerce w Saatchi & Saatchi IS

Salij zastąpi Tomasza Waligórę.

Czytaj więcej
Arc, Leo Burnett oraz MSL łączą się w spółkę LBG reklama

Arc, Leo Burnett oraz MSL łączą się w spółkę LBG

Sebastian Hejnowski na stanowisku CEO.

Czytaj więcej
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją J. Walter Thompson Group Poland reklama

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją J. Walter Thompson Group Poland

Znany team kreatywny przechodzi z FCB Warszawa.

Czytaj więcej
Anja Rubik znów promuje Galaxy S8 w ofercie Orange Love reklama

Anja Rubik znów promuje Galaxy S8 w ofercie Orange Love

Emisja spotów potrwa do końca sierpnia.

Czytaj więcej
Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications reklama

Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications

W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy.

Czytaj więcej
Chuck Norris twarzą marki Fiat reklama

Chuck Norris twarzą marki Fiat

W Polsce działania reklamowe zostaną przeprowadzone w IV kwartale.

Czytaj więcej
Hanna Jackowska na czele Leo Burnett reklama

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Czytaj więcej
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej
Polsko-koreańska piłka kopana marketing

Polsko-koreańska piłka kopana

Samsung i LG przed Euro postawiły na polskich piłkarzy.

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad] reklama

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej