Wyniki wyszukiwania dla tagu - lewandowski-robert
ilość wyników: 12

Kuba Wojewódzki będzie promował markę Huawei reklama

Kuba Wojewódzki będzie promował markę Huawei

Producent wprowadza obecnie na rynek smartfony P20 i P20 Pro.

Czytaj więcej
Gal Gadot będzie twarzą reklamową Huawei reklama

Gal Gadot będzie twarzą reklamową Huawei

W Polsce hollywoodzka gwiazda wystąpi w reklamie z Robertem Lewandowskim.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Iza Grzybowska w Papaya Films reklama

Iza Grzybowska w Papaya Films

Studio poszerza kompetencje o produkcję sesji zdjęciowych.

Czytaj więcej
Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google media-internet

Euro 2016 najciekawszym wydarzeniem 2016 r. w Google

Za mistrzostwami w wyszukiwarce uplasował się temat Pokemon Go.

Czytaj więcej
Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta marketing

Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta

Wizerunkowe działanie chińskiego producenta elektroniki. Wspólny projekt dla 26 rynków.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Polsko-koreańska piłka kopana marketing

Polsko-koreańska piłka kopana

Samsung i LG przed Euro postawiły na polskich piłkarzy.

Czytaj więcej
Bardzo krótkie "drugie życie" marketing

Bardzo krótkie "drugie życie"

Pięć miesięcy - tyle trwało "drugie życie" marki Motorola w Polsce. Jej właściciel - chiński Lenovo - właśnie ogłosił, że rezygnuje z niej na rynku konsumenckim.

Czytaj więcej
I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek opinie

I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek

Nowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.

Czytaj więcej