Wyniki wyszukiwania dla tagu - lidl
ilość wyników: 14

Szopi.pl z zakupami w Saturnie, Media Markt i Empiku marketing

Szopi.pl z zakupami w Saturnie, Media Markt i Empiku

Szopi.pl zwiększa portfolio obsługiwanych sklepów. Do dostaw artykułów spożywczych i leków dołączyły artykuły, które mogą stać się gwiazdkowymi upominkami.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni opinie

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Lidl wprowadza regały z produktami eko marketing

Lidl wprowadza regały z produktami eko

Od teraz oferta produktów bio i fit znajdzie się w sklepach w jednym miejscu.

Czytaj więcej
Koniec "chemii z Niemiec"? marketing

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Vera Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej.

Czytaj więcej
Dokąd zmierzają dyskonty w Polsce? marketing

Dokąd zmierzają dyskonty w Polsce?

Sebastian Rennack z LZ Retailytics analizuje format dyskontów.

Czytaj więcej
Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA marketing

Lidl wygrywa pierwszą batalię w USA

Sąd federalny odrzucił skargę amerykańskiej sieci Kroger.

Czytaj więcej
Lidl poleca produkty regionalne marketing

Lidl poleca produkty regionalne

Do oferty sieci trafiają produkty marki Ojcowa Wędzarnia.

Czytaj więcej
Lidl przyodziewa pracowników ekologicznie marketing

Lidl przyodziewa pracowników ekologicznie

Sieć na nowe ubrania dla pracowników przeznaczy 6,5 mln zł.

Czytaj więcej
Lidl redukuje sól i cukier w swoich produktach marketing

Lidl redukuje sól i cukier w swoich produktach

Sieć dyskontowa chce działać w trosce o zdrowie konsumentów - przyjęła zobowiązanie o redukcji soli i cukru o 20 proc. do 2025 r.

Czytaj więcej