Wyniki wyszukiwania dla tagu - liquid-thread
ilość wyników: 9

GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family marketing

GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family

Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.

Czytaj więcej
Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt reklama

Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt

Obejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.

Czytaj więcej
Dorota Wellman w kampanii T-Mobile [wideo] reklama

Dorota Wellman w kampanii T-Mobile [wideo]

Agencja FCB Bridge2Fun przygotowała serię reklam z udziałem prezenterki.

Czytaj więcej
Fuzetea będzie największym europejskim launchem w historii The Coca-Cola Company marketing

Fuzetea będzie największym europejskim launchem w historii The Coca-Cola Company

Firma zamierza w tym roku zainwestować dwa razy więcej we wsparcie kategorii herbaty niż rok wcześniej. To krok w realizacji strategii "Total Beverage Company".

Czytaj więcej
Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea marketing

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.

Czytaj więcej
T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią reklama

T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.

Czytaj więcej
T-Mobile rzuca wyzwanie rynkowi marketing

T-Mobile rzuca wyzwanie rynkowi

Nową ofertę "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin) wesprze intensywna kampania w mediach.

Czytaj więcej
Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo] marketing

Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.

Czytaj więcej
Antyradio z "radiologiczną" kampanią media-radio

Antyradio z "radiologiczną" kampanią

Startują działania promocyjne stacji pod hasłem "We mnie jest rock".

Czytaj więcej