Wyniki wyszukiwania dla tagu - liquidthread
ilość wyników: 24

Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej [wideo] reklama

Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej [wideo]

Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.

Czytaj więcej
LiquidThread reklamuje keczup Heinz [wideo] reklama

LiquidThread reklamuje keczup Heinz [wideo]

Po wygranym przetargu agencja rozpoczęła realizację działań promocyjnych.

Czytaj więcej
T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation reklama

T-Mobile reklamuje mobilny internet w zestawie z PlayStation

Rusza kampania telewizyjna i internetowa.

Czytaj więcej
Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media marketing

Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata opinie

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Frisco.pl startuje z nową kampanią reklama

Frisco.pl startuje z nową kampanią

Jej hasło brzmi "Frisco.pl - definicja lepszych zakupów". Działania przygotowały agencje z Publicis Media.

Czytaj więcej
Rafał Droździak dyrektorem marketingu Circle K marketing

Rafał Droździak dyrektorem marketingu Circle K

Jego zadaniem będzie dokończenie rebrandingu.

Czytaj więcej
Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę media-tv

Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Czytaj więcej
Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią [wideo] marketing

Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią [wideo]

Działania wokół świąt Bożego Narodzenia będą jeszcze bardziej intensywne niż w ub.r. Pojawią się m.in. dwa świąteczne spoty i limitowana edycja butelek.

Czytaj więcej
Marka z człowiekiem media-internet

Marka z człowiekiem

Internetowi influencerzy nadal są na fali. Przy wyborze internetowego ambasadora marki muszą jednak wykazać się dużym wyczuciem.

Czytaj więcej