ilość wyników: 7
Maspex Wadowice usunął z Instagramu profil marki Tiger Energy Drink i rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson.
Czytaj więcejPrzychody Grupy Maspex Wadowice osiągnęły w 2012 r. poziom 2,91 mld zł. Firma zrealizowała w ub.r. 15. akwizycję i jak przekonuje, z markami Kubuś i Tymbark zdobyła ponad 50 proc. udziałów w rynku. Ofensywa promocyjna grupy trwa.
Czytaj więcejMarka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.
Czytaj więcejKonflikt pomiędzy producentami Life i Frugo nabiera tempa. W dłuższej perspektywie może zaszkodzić każdej z marek.
Czytaj więcejSprzedaż soków spada. Nowy sposób marketerów to promowanie okazji do konsumpcji.
Czytaj więcejTegoroczne lato zawiodło producentów soków. Sprzedaż mocno spadła, a wzrosty cen surowców wymusiły na nich podwyżki. Wydatki na reklamę były jednak ustabilizowane.
Czytaj więcejPrzedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcej