Wyniki wyszukiwania dla tagu - lotos
ilość wyników: 10

Lotos chce "istotnie" zwiększyć dochody ze sprzedaży pozapaliwowej marketing

Lotos chce "istotnie" zwiększyć dochody ze sprzedaży pozapaliwowej

Kluczową funkcję ma w tym pełnić marka Dynamic, a pomóc - wizerunek Roberta Kubicy.

Czytaj więcej
Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu marketing

Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu

Ostatnio pracownik Politechniki Warszawskiej.

Czytaj więcej
KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi reklama

KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi

Do Komisji wpłynęła skarga dotycząca reklamy grupy Lotos.

Czytaj więcej
Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan reklama

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Czytaj więcej
Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy" marketing

Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy"

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.

Czytaj więcej
Lotos rusza z kampanią wizerunkową reklama

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Czytaj więcej
Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi marketing

Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (obecnie Circle K) i Orlen.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Grey stawia na strategię reklama

Grey stawia na strategię

Agencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.

Czytaj więcej
Orlen nie lubi się zbliżać… marketing

Orlen nie lubi się zbliżać…

Płatność kartą zbliżeniową? Nie na Orlenie. Koncern właśnie zlikwidował tę opcję. Oficjalnie: "testuje możliwości".

Czytaj więcej