ilość wyników: 18
Jaka jest najpopularniejsza dyscyplina, którą masowo uprawiają Polacy? Piłka nożna? Bieganie? Nic z tych rzeczy. Prawie od siedmiu dekad Polacy najchętniej grają w gry LOTTO. To przesłanie kolejnej odsłony kampanii reklamowej promującej należącą do Totalizatora Sportowego markę LOTTO.
Czytaj więcejRaport Sponsoring Insight oraz Polskiej Ligi Esportowej pokazuje potencjał marketingowy tego obszaru.
Czytaj więcejW sklepach sieci Żabka będzie można zagrać w gry liczbowe Lotto bez użycia Lottomatu.
Czytaj więcejKampanii towarzyszy akcja - milion flag do odbioru w kolekturach.
Czytaj więcejWpływy z gier i loterii wzrosły w ub.r. o ponad 50%, przekraczając 15 miliardów złotych.
Czytaj więcejLosy od 1 do 20 zł, wygrane do 1 mln zł, niebawem także jako aplikacje na smartfony.
Czytaj więcejMało kto nie zna hasła "Totalizator Sportowy buduje obiekty sportowe".
Czytaj więcejDo wygrania są m.in. dwa samochody Toyota Yaris.
Czytaj więcejPiłkarska liga ma kolejnego zamożnego państwowego sponsora.
Czytaj więcejPKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.
Czytaj więcej