ilość wyników: 30
Dla zrozumienia oddziaływania programu lojalnościowego na biznes niezbędne jest ustalenie jasnych dla całej organizacji metod pomiaru prowadzonych działań. Dzięki temu firma będzie wiedzieć, czy proponowana kompozycja benefitów jest wartościowa dla konsumenta i jednocześnie dochodowa dla firmy.
Czytaj więcejW 2024 roku lojalność pozostanie istotnym elementem strategii firm nie tylko z branży retail. Prognoza - szczególnie dla marek, które sukcesywnie budują relacje ze swoimi klientami - wydaje się być obiecująca. W którym kierunku będą się rozwijać programy lojalnościowe?
Czytaj więcejFirmy, które chcą zachwycać swoich klientów i oferować najlepsze możliwe doświadczenie powinny wziąć sobie do serca słowa Jeffa Bezosa, który przekonuje, że jeśli chce się mieć 20 milionów klientów, to oznacza, że chce się mieć 20 milionów sklepów. Na czym polega ten fenomen?
Czytaj więcejJak utrzymać tempo przez dłuższy czas, prowadząc program lojalnościowy - piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.
Czytaj więcejO tym, w jaki sposób biznes zarabia dzięki programowi lojalnościowemu, piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.
Czytaj więcejPodjęcie ostatecznej decyzji to często poważny dylemat. Z pomocą przychodzą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.
Czytaj więcejOszustwa (ang. fraud) i wyłudzenia mają negatywny wpływ na dobre funkcjonowanie programu, zmniejszając jego atrakcyjność w oczach klientów. Ochrona przed oszustwami to w wielu firmach zadanie o niskim priorytecie. Tymczasem wykrywanie nadużyć powinno mieć charakter proaktywny.
Czytaj więcejTekstem Dominika Zacharewicza z Loyalty Point wracamy do cyklu "We Love Data So Let's Date".
Czytaj więcejMarketerzy coraz śmielej i intensywniej podkreślają rolę programów lojalnościowych w codziennych oszczędnościach, chociażby poprzez podsumowanie zaoszczędzonych pieniędzy na paragonie czy w aplikacji mobilnej. Program lojalnościowy to jednak więcej niż tylko niższa cena.
Czytaj więcejCzy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.
Czytaj więcej