ilość wyników: 9
Podsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Czytaj więcejGrupa Maspex kupuje CEDC, lidera na polskim rynku wódki, od Roust Corporation. Po finalizacji transakcji powstanie największa polska grupa spożywcza.
Czytaj więcejOceniają: Bartosz Gomółka - szef strategii BBDO i Igor Zajda - co-founder / strategist, Agencja Przestrzeń.
Czytaj więcejMaspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.
Czytaj więcejPo raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
Czytaj więcejKulinarny serwis sponsorowany jest przez marki Maspeksu.
Czytaj więcejKampanię przygotowały GPD i Mindshare.
Czytaj więcejProducent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.
Czytaj więcejMarka Maspeksu podsuwa konsumentom tysiąc pomysłów na makaronowe dania.
Czytaj więcej