Wyniki wyszukiwania dla tagu - madogz
ilość wyników: 14
Centrum handlowe Aleja Bielany z kampanią "Poczet mebli polskich" reklama

Kampanię wspierającą sprzedaż w sklepach meblowych wrocławskiego centrum handlowego przygotowała agencja Madogz przy wsparciu narzędzi AI.

Czytaj więcej
Łukasz Juskowiak: Otomoto jest dla każdego marketing

Główną misją Otomoto jest wyrównywanie asymetrii między kupującym i sprzedającym w aspekcie dostępu do wiedzy o samochodach - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing Olx Group.

Czytaj więcej
Nawet dyrektor musi umyć kubek reklama

Wciąż młoda agencja, która otrzymała nagrodę specjalną na Golden Arrow, może pochwalić się wyjątkowym sposobem działania. O pomyśle na agencję, o tym, co ich irytuje w sieciówkach, i o sytuacji w branży reklamowej opowiadają założyciele Madogz - Tomasz Pastuszka, Paweł Ostrowski i Janusz Wróblewski.

Czytaj więcej
Otomoto z platformą komunikacyjną "Tu się tworzą historie" [wideo] reklama

Za koncept platformy i realizację ogólnopolskiej kampanii marketingowej odpowiada agencja Madogz.

Czytaj więcej
"Trasoumilacze": Otomoto zachęca do odstawienia elektroniki w podróży PROMOCJA

Akcja “Trasoumilacze “ ruszyła 16 lipca, a jej ambasadorką jest Natalia Kukulska

Czytaj więcej
Publicis Groupe Grupą Mediową Roku, 180heartbeats Jung v. Matt Agencją Reklamową Roku media-inne

Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.

Czytaj więcej
Madogz wygrywa przetarg Otomoto reklama

Do zadań agencji będzie należało m.in. opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.

Czytaj więcej
Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie" reklama

Z okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

Czytaj więcej
Otomoto i Madogz prezentują "Prawdziwe historie" reklama

Wybrana forma - dwuminutowy reportaż - podkreśliła autentyczność opowiadanej historii. Wszystko, co odbiorca pierwszego spotu z serii widzi na ekranie - od właścicielki Wartburga, przez jej dom rodzinny aż po zaśnieżony górski krajobraz Dolnego Śląska - jest w 100 procentach prawdziwe.

Czytaj więcej
Między pomysłem a realizacją opinie

Tworzenie kampanii reklamowych to ciągła walka konceptu z jego realizacją. Akceptowany pomysł rzadko kiedy będzie przypominał ten, który ostatecznie trafi do emisji. Kolejne etapy produkcji i wprowadzane zmiany zależą od Twojego warsztatu, a przede wszystkim zespołu, z jakim współpracujesz.

Czytaj więcej