ilość wyników: 14
Kampanię wspierającą sprzedaż w sklepach meblowych wrocławskiego centrum handlowego przygotowała agencja Madogz przy wsparciu narzędzi AI.
Czytaj więcejGłówną misją Otomoto jest wyrównywanie asymetrii między kupującym i sprzedającym w aspekcie dostępu do wiedzy o samochodach - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing Olx Group.
Czytaj więcejWciąż młoda agencja, która otrzymała nagrodę specjalną na Golden Arrow, może pochwalić się wyjątkowym sposobem działania. O pomyśle na agencję, o tym, co ich irytuje w sieciówkach, i o sytuacji w branży reklamowej opowiadają założyciele Madogz - Tomasz Pastuszka, Paweł Ostrowski i Janusz Wróblewski.
Czytaj więcejZa koncept platformy i realizację ogólnopolskiej kampanii marketingowej odpowiada agencja Madogz.
Czytaj więcejAkcja “Trasoumilacze “ ruszyła 16 lipca, a jej ambasadorką jest Natalia Kukulska
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Czytaj więcejDo zadań agencji będzie należało m.in. opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki.
Czytaj więcejZ okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.
Czytaj więcejWybrana forma - dwuminutowy reportaż - podkreśliła autentyczność opowiadanej historii. Wszystko, co odbiorca pierwszego spotu z serii widzi na ekranie - od właścicielki Wartburga, przez jej dom rodzinny aż po zaśnieżony górski krajobraz Dolnego Śląska - jest w 100 procentach prawdziwe.
Czytaj więcejTworzenie kampanii reklamowych to ciągła walka konceptu z jego realizacją. Akceptowany pomysł rzadko kiedy będzie przypominał ten, który ostatecznie trafi do emisji. Kolejne etapy produkcji i wprowadzane zmiany zależą od Twojego warsztatu, a przede wszystkim zespołu, z jakim współpracujesz.
Czytaj więcej