Wyniki wyszukiwania dla tagu - maxus
ilość wyników: 25

Alior Bank odświeża komunikację marki marketing

Alior Bank odświeża komunikację marki

Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni".

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker media-inne

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Czytaj więcej
Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker media-inne

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot media-inne

Agencje MEC i Maxus zostaną połączone, powstanie nowy podmiot

To proces globalny. Zmiany w Polsce zajdą do końca 2017 r.

Czytaj więcej
Technologiczna rewolucja w bankowości okiem Aliora marketing

Technologiczna rewolucja w bankowości okiem Aliora

Ponieważ klienci coraz chętniej wybierają bankowość internetową i mobilną banki muszą się do tego dopasować. Alior Bank pokazał, jak widzi siebie za 4 lata.

Czytaj więcej
Klasyka Subwaya wsparta kampanią marketing

Klasyka Subwaya wsparta kampanią

Za przygotowanie akcji odpowiadają Q&A Communiations oraz Maxus.

Czytaj więcej
Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta marketing

Huawei: odłóż smartfon, chociaż na święta

Wizerunkowe działanie chińskiego producenta elektroniki. Wspólny projekt dla 26 rynków.

Czytaj więcej
Świat jest nie tylko cyfrowy marketing

Świat jest nie tylko cyfrowy

O współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.

Czytaj więcej
Multimedia, już nie "Polska", dostarczy nie tylko telewizję i internet, ale również prąd i gaz marketing

Multimedia, już nie "Polska", dostarczy nie tylko telewizję i internet, ale również prąd i gaz

Ponieważ rynek usług telekomunikacyjnych jest już nasycony, operator upatruje szansy na rozwój w dostawach nie tylko cyfrowych, ale także jak najbardziej tradycyjnych mediów. Wychodzi też z dużą ogólnokrajową kampanią reklamową (TV, internet, outdoor, BTL). Jej strategię i kreację przygotowała PZL.

Czytaj więcej