Wyniki wyszukiwania dla tagu - mccann
ilość wyników: 11

Łukasz Kotliński deputy creative directorem Isobar Poland Group reklama

Łukasz Kotliński deputy creative directorem Isobar Poland Group

Wcześniej pełnił funkcję creative directora w agencji Mind.

Czytaj więcej
Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris reklama

Julia Wieniawa w kampanii L'Oreal Paris

Hasło kampanii promującej markę Casting Crème Gloss to "Nic mnie nie powstrzyma".

Czytaj więcej
Pekao SA rusza z największą kampanią w historii reklama

Pekao SA rusza z największą kampanią w historii

Działania wizerunkowe pod hasłem "Doceń różnicę" przygotowały McCann i MediaCom.

Czytaj więcej
Julia Wieniawa nową twarzą L'Oreala reklama

Julia Wieniawa nową twarzą L'Oreala

Kampania przygotowana przez McCann promuje markę Casting Crème Gloss.

Czytaj więcej
Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce reklama

Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce

Zastąpi Michała Kazimierczaka, który rozstał się z grupą Y&R.

Czytaj więcej
Nespresso pokazuje fair trade reklama

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Czytaj więcej
Unique One organizuje loterię dla Nestle marketing

Unique One organizuje loterię dla Nestle

"Pełne ziarno pełna kasa" - to hasło ogólnopolskiej loterii.

Czytaj więcej
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej
Nie oglądam bloków reklamowych reklama

Nie oglądam bloków reklamowych

- Atmosfera była zupełnie inna niż w  agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i  mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i  podchodzenie z  różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej