Wyniki wyszukiwania dla tagu - mcdonald-s
ilość wyników: 25

Czech kradnie złote łuki kultywator-branzowy

Czech kradnie złote łuki

W filmie "McImperiun" John Hancock udowadnia, że jest jednym z najlepszych amerykańskich reżyserów - specjalistów od biografii. Historia Raya Kroca to zajmujący film biograficzny zarówno o twórcach McDonald's, jak i początkach ery korporacji.

Czytaj więcej
McDonald's będzie rozwijać się na Syberii marketing

McDonald's będzie rozwijać się na Syberii

Sieć chce w ten sposób wyprzedzić konkurentów - KFC i Burger Kinga.

Czytaj więcej
Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy opinie

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Polsko-koreańska piłka kopana marketing

Polsko-koreańska piłka kopana

Samsung i LG przed Euro postawiły na polskich piłkarzy.

Czytaj więcej
Syzygy oficjalnie startuje w Polsce media-inne

Syzygy oficjalnie startuje w Polsce

Lokalny oddział międzynarodowej agencji zostaje wydzielony ze struktur Ars Thanea.

Czytaj więcej
Mistrzowie Cannes reklama

Mistrzowie Cannes

Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".

Czytaj więcej
Rekordy Polaków w Cannes opinie

Rekordy Polaków w Cannes

Na największy światowy festiwal kreatywności zgłosiliśmy w tym roku najwięcej prac. Wszystko wskazuje na to, że przywieziemy najmniej statuetek. Dlaczego? Bo Cannes Lions to święto kreatywności, a z tą ostatnio u nas nie jest najlepiej, przynajmniej w reklamie.

Czytaj więcej
Austin Power opinie

Austin Power

- Dość szeroko słychać głosy, że w SXSW uczestniczy się, żeby mieć poczucie bycia "cool", co nijak nie przekłada się później na naszą pracę - pisze Maciej Sobieski o festiwalu w Austin.

Czytaj więcej
Sphinx w ciągu pięciu lat zamierza podwoić przychody marketing

Sphinx w ciągu pięciu lat zamierza podwoić przychody

Największa sieć restauracji casual dining ma powiększyć się z 90 do 160 lokali. Liczy, że pozyska nowe grono konsumentów.

Czytaj więcej