Wyniki wyszukiwania dla tagu - mec
ilość wyników: 110

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów media-tv

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Czytaj więcej
Nespresso pokazuje fair trade reklama

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Czytaj więcej
Empik.com startuje z kampanią reklama

Empik.com startuje z kampanią

Wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker media-inne

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Czytaj więcej
Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker media-inne

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Czytaj więcej
Zmiany w Orange marketing

Zmiany w Orange

Pomarańczowy operator uprościł niedawno ofertę, a teraz prezentuje strategię, dzięki której zamierza zahamować spadki i powrócić na ścieżkę wzrostu.

Czytaj więcej
IKEA dojrzała do zmian marketing

IKEA dojrzała do zmian

Szwedzka sieć tradycyjnie z końcem wakacji wprowadza na rynek nowy katalog. Nowością jest platforma komunikacyjna i hasło "Niech żyje dom!". A nade wszystko - refleksja nad znaczeniem pojęcia "zmiany", do której źródeł znaczenia zdaje się prowadzić przesłanie nowego spotu reklamowego.

Czytaj więcej
Saatchi & Saatchi IS po raz pierwszy dla IKEA [wideo] reklama

Saatchi & Saatchi IS po raz pierwszy dla IKEA [wideo]

Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.

Czytaj więcej
SVOD odmienia obyczaje młodych widzów media-tv

SVOD odmienia obyczaje młodych widzów

Analiza MEC pokazuje, że na rynkach, które podbiły serwisy SVOD (wideo na życzenie w streamingu lub abonamencie), telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych.

Czytaj więcej
"Poradnik 50+" trafia na rynek media-prasa

"Poradnik 50+" trafia na rynek

Wydawnictwo Bauer uzupełnia portfolio w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.

Czytaj więcej