Wyniki wyszukiwania dla tagu - media-marketing-polska
ilość wyników: 33

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker media-inne

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Czytaj więcej
Jacek Jurek pokieruje jury konkursu Kreatura 2017 reklama

Jacek Jurek pokieruje jury konkursu Kreatura 2017

Jurek jest dyrektorem kreatywnym agencji Just.

Czytaj więcej
Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska" media-prasa

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Czytaj więcej
Spencer Baim przewodniczącym jury Epica Awards reklama

Spencer Baim przewodniczącym jury Epica Awards

Po raz pierwszy również domy produkcyjne mogą zgłaszać swoje prace do konkursu.

Czytaj więcej
Konferencja Multiscreen Day II PROMOCJA

Konferencja Multiscreen Day II

27 kwietnia w Novotel Warszawa Centrum odbyła się druga edycja konferencji zorganizowanej przez miesięcznik "Media & Marketing Polska". Tematem przewodnim był content marketing i inne efektywne formy reklamowe.

Czytaj więcej
ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska" media-inne

ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Podczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP" media-inne

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej
Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market media-inne

Filmteractive 2015: Polacy wygrywają Market

Drugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!" stworzone przez Polaków.

Czytaj więcej
"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych media-prasa

"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych

Dla 27 proc. respondentów to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.

Czytaj więcej
150 dni bez pieniędzy opinie

150 dni bez pieniędzy

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

Czytaj więcej