ilość wyników: 7
Labcon jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.
Czytaj więcejKampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.
Czytaj więcejMarka pokazuje, jak można skoordynować zdalną pracę przy realizacji spotu reklamowego.
Czytaj więcejNajlepszą kampanią okazał się projekt "Jak TO robić" przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę Best In Show.
Czytaj więcejW internetowym spocie występują wspólnie bohaterowie reklam banków - uczestników tego wyjątkowego projektu.
Czytaj więcejPrzygotowały ją agencje z Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready.
Czytaj więcejMa się ona specjalizować w produkcji kontentu wideo in-house. Pokierują nią Paweł Kucharczyk i Rafał Górski.
Czytaj więcej