ilość wyników: 7
Stars jest najbardziej rozpoznawalnym i największym audytorem w Polsce, a Media Strategy najbardziej merytoryczną i profesjonalną firmą - pokazuje badanie ScreenLovers z udziałem menedżerów z domów mediowych.
Czytaj więcejRynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej.
Czytaj więcejBlog ScreenLovers zrealizował przegląd finansów oraz badanie firm audytu mediowego wśród przedstawicieli domów mediowych.
Czytaj więcejTVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.
Czytaj więcejO funkcjonujących na rynku mitach związanych z reklamą kinową pisze Marta Weczera, international marketing manager w New Age Media.
Czytaj więcejDomy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.
Czytaj więcejSzukanie oszczędności przez marketerów sprzyja audytorom, którzy wyspecjalizowali się w analizowaniu tabelek kosztowych. Nic dziwnego, że domy mediowe w większości traktują ich jak wroga.
Czytaj więcej