Wyniki wyszukiwania dla tagu - media-strategy
ilość wyników: 6

ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych media-inne

ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych

Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej.

Czytaj więcej
ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje media-inne

ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje

Blog ScreenLovers zrealizował przegląd finansów oraz badanie firm audytu mediowego wśród przedstawicieli domów mediowych.

Czytaj więcej
Media sprawdzają media opinie

Media sprawdzają media

TVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.

Czytaj więcej
Kino jest tańsze, niż myślisz! opinie

Kino jest tańsze, niż myślisz!

O funkcjonujących na rynku mitach związanych z reklamą kinową pisze Marta Weczera, international marketing manager w New Age Media.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Mieć ciastko i zjeść ciastko

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej
Trudna miłość audytorów i domów mediowych media-inne

Trudna miłość audytorów i domów mediowych

Szukanie oszczędności przez marketerów sprzyja audytorom, którzy wyspecjalizowali się w analizowaniu tabelek kosztowych. Nic dziwnego, że domy mediowe w większości traktują ich jak wroga.

Czytaj więcej