Wyniki wyszukiwania dla tagu - media-strategy
ilość wyników: 7
ScreenLovers: Digital wciąż słabą stroną audytorów media-inne

Stars jest najbardziej rozpoznawalnym i największym audytorem w Polsce, a Media Strategy najbardziej merytoryczną i profesjonalną firmą - pokazuje badanie ScreenLovers z udziałem menedżerów z domów mediowych.

Czytaj więcej
ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych media-inne

Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej.

Czytaj więcej
ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje media-inne

Blog ScreenLovers zrealizował przegląd finansów oraz badanie firm audytu mediowego wśród przedstawicieli domów mediowych.

Czytaj więcej
Media sprawdzają media opinie

TVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.

Czytaj więcej
Kino jest tańsze, niż myślisz! opinie

O funkcjonujących na rynku mitach związanych z reklamą kinową pisze Marta Weczera, international marketing manager w New Age Media.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej
Trudna miłość audytorów i domów mediowych media-inne

Szukanie oszczędności przez marketerów sprzyja audytorom, którzy wyspecjalizowali się w analizowaniu tabelek kosztowych. Nic dziwnego, że domy mediowe w większości traktują ich jak wroga.

Czytaj więcej