ilość wyników: 18
Jego zadaniem będzie dokończenie rebrandingu.
Czytaj więcejZajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.
Czytaj więcejZa działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.
Czytaj więcejZmiana dotyczy 20 rynków, w tym Polski.
Czytaj więcejPrzed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.
Czytaj więcejZa wsparcie reklamowe odpowiadają agencje 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.
Czytaj więcej- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.
Czytaj więcejStan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?
Czytaj więcejRaporty RECMA mieszają w głowach. I zaczynają coraz częściej bawić, niż stanowić merytoryczny rynkowy standard. Czy mediowcy mają problemy z liczeniem?
Czytaj więcejMarka Statoil zniknie z Polski. Zastąpi ją Circle K. Rebranding piątej największej sieci stacji paliw ruszy wiosną za dwa lata.
Czytaj więcej