Wyniki wyszukiwania dla tagu - mediavest
ilość wyników: 16

"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie reklama

"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.

Czytaj więcej
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry media-inne

Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry

Zmiana dotyczy 20 rynków, w tym Polski.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk reklama

Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk

Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec poszerza markę miksów piwnych Dziki Sad marketing

Grupa Żywiec poszerza markę miksów piwnych Dziki Sad

Za wsparcie reklamowe odpowiadają agencje 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.

Czytaj więcej
Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka media-internet

Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka

- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.

Czytaj więcej
Bitwa na media opinie

Bitwa na media

Stan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?

Czytaj więcej
RECMA gubi miliardy opinie

RECMA gubi miliardy

Raporty RECMA mieszają w głowach. I zaczynają coraz częściej bawić, niż stanowić merytoryczny rynkowy standard. Czy mediowcy mają problemy z liczeniem?

Czytaj więcej
Bye bye Statoil marketing

Bye bye Statoil

Marka Statoil zniknie z Polski. Zastąpi ją Circle K. Rebranding piątej największej sieci stacji paliw ruszy wiosną za dwa lata.

Czytaj więcej
EB wraca w stylu retro marketing

EB wraca w stylu retro

Spot sprzed 20 lat będzie wspierał relaunch najpopularniejszego piwa lat 90.

Czytaj więcej
Koncerny dzielą i rządzą media-inne

Koncerny dzielą i rządzą

Strata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.

Czytaj więcej