ilość wyników: 14
Wracamy z porcją newsów ze świata social mediów. Tym razem sporo nowości od Mety, która prężnie działa, aby rozwijać się w kierunku wykorzystania sztucznej inteligencji w swoich narzędziach.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejPolskie Badania Internetu i Gemius usprawniają pomiar widowni, a to przynosi niekiedy zaskakujące wyniki.
Czytaj więcej- Natomiast jest to kolejny argument, że należy mieć dywersyfikację źródeł zasięgu i ruchu - mówi Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse.
Czytaj więcejBudżet to 750 mln dol.
Czytaj więcejPolski bot ma już ponad 1000 stałych użytkowników. Stoi za nim zespół doświadczonych lingwistów i programistów.
Czytaj więcejWraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.
Czytaj więcejRaport Facebooka "State of Small Business" został przygotowany we współpracy z Bankiem Światowym oraz OECD. W badaniu wzięło udział ponad 30 tysięcy firm z sektora MŚP z ponad 50 krajów.
Czytaj więcejMamy obecnie dość kuriozalną sytuację: w sklepie wielkopowierzchniowym może przebywać jednocześnie 1000 osób, ale nie można zorganizować spotkania biznesowego czy wystawy dla 50 osób - o branży eventowej w czasie pandemii rozmawiamy z Rafałem Krawczukiem z agencji Plej.
Czytaj więcej