Wyniki wyszukiwania dla tagu - michal-krajewski
ilość wyników: 9
MassiveMusic z identyfikacją dźwiękową dla Audioteki marketing

Globalna agencja Massive Music niedawno otworzyła biuro w Warszawie.

Czytaj więcej
Popatrzeć na markę przez pryzmat dźwięku marketing

Z Michałem Krajewskim, executive creative directorem w globalnej agencji MassiveMusic, która właśnie otworzyła biuro w Warszawie, rozmawiamy o tym, że muzyka - zwłaszcza świadomie wykorzystana - może być wielkim sprzymierzeńcem marki w codziennym dialogu z konsumentem.

Czytaj więcej
Kreatywna agencja muzyczna MassiveMusic otwiera biuro w Warszawie marketing

Michał Krajewski obejmuje stanowisko executive creative director.

Czytaj więcej
Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski marketing

Pokieruje nią Michał Krajewski, wcześniej head of music w Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR marketing

To 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka? marketing

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej
Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie reklama

Muzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.

Czytaj więcej