ilość wyników: 9
Globalna agencja Massive Music niedawno otworzyła biuro w Warszawie.
Czytaj więcejZ Michałem Krajewskim, executive creative directorem w globalnej agencji MassiveMusic, która właśnie otworzyła biuro w Warszawie, rozmawiamy o tym, że muzyka - zwłaszcza świadomie wykorzystana - może być wielkim sprzymierzeńcem marki w codziennym dialogu z konsumentem.
Czytaj więcejMichał Krajewski obejmuje stanowisko executive creative director.
Czytaj więcejPokieruje nią Michał Krajewski, wcześniej head of music w Cord Warsaw.
Czytaj więcejRóżne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.
Czytaj więcejTo 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Czytaj więcejW cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.
Czytaj więcejWedług badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.
Czytaj więcejMuzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.
Czytaj więcej