Wyniki wyszukiwania dla tagu - mindshare-polska
ilość wyników: 13

mBank reklamuje konta z dodatkowymi usługami [wideo] reklama

mBank reklamuje konta z dodatkowymi usługami [wideo]

Bank promuje eKonta w wersjach standard i plus z dodatkowymi, bezpłatnymi usługami.

Czytaj więcej
Mindshare Polska zbadał skuteczność product placementu marketing

Mindshare Polska zbadał skuteczność product placementu

Product placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital media-ooh

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
Mindshare: ponad 60 proc. TV Light Viewersów to osoby do 34 lat media-tv

Mindshare: ponad 60 proc. TV Light Viewersów to osoby do 34 lat

Osoby rzadko spędzające czas przed szklanym ekranem lub w ogóle nieoglądające telewizji stanowią niejednorodną grupę odbiorców.

Czytaj więcej
ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska" media-inne

ZenithOptimedia Group Domem Mediowym Roku wg "Media & Marketing Polska"

Podczas uroczystej gali w Pin-Up Studio uhonorowaliśmy najlepsze domy mediowe i agencje reklamowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 16.

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

Nie mobile i nie content

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Lokowanie ma sens marketing

Lokowanie ma sens

O specyfice product placementu można było posłuchać podczas zeszłotygodniowej konferencji Purple Day, zorganizowanej przez Mindshare Polska. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 100 mln złotych rocznie.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Krzyżówka telewizji z internetem media-tv

Krzyżówka telewizji z internetem

TVP jako pierwsza wprowadziła telewizję hybrydową. Choć teoretycznie jest to interesujący sposób uatrakcyjnienia konsumpcji telewizji linearnej, to bez osiągnięcia masy krytycznej widzów nie będzie miał podstaw biznesowych. Być może właśnie dlatego TVP jest jedynym nadawcą.

Czytaj więcej
Niedosyt po piłkoszaleństwie media-tv

Niedosyt po piłkoszaleństwie

Zmagania polskiej reprezentacji podczas rozgrywek Euro 2012 przyniosły TVP rekordy oglądalności oraz kilkadziesiąt milionów złotych z reklam. Jednak ta dobra passa skończyła się wraz z przegraną Polaków.

Czytaj więcej