ilość wyników: 25
Agencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.
Czytaj więcejBlisko 60% badanych lepiej postrzega firmy angażujące się w działania pomocowe.
Czytaj więcejZa realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.
Czytaj więcejWedług badania zrealizowanego przez Mindshare obecnie 58% z nas ocenia swoją sytuację materialną jako gorszą niż przed pandemią, z czego 11% mówi o znacznym pogorszeniu.
Czytaj więcejZłoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.
Czytaj więcejCztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.
Czytaj więcejW tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcej40 proc. polskich internautów ogląda materiały z serwisów VOD co najmniej raz w tygodniu.
Czytaj więcejPrzeżyjmy jeszcze raz galę z 23 maja. Już wkrótce opublikujemy zdjęcia z gali wczorajszej (Agencja Interaktywna i Marketingu Zintegrowanego oraz zwycięzcy konkursu Golden Arrow).
Czytaj więcejZłota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.
Czytaj więcej