Wyniki wyszukiwania dla tagu - mindshare-polska
ilość wyników: 25
Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio] media-inne

Agencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.

Czytaj więcej
Mindshare: 72% konsumentów nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny w Ukrainie marketing

Blisko 60% badanych lepiej postrzega firmy angażujące się w działania pomocowe.

Czytaj więcej
Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazonie reklama

Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Mindshare: kupujemy mniej produktów nieżywnościowych marketing

Według badania zrealizowanego przez Mindshare obecnie 58% z nas ocenia swoją sytuację materialną jako gorszą niż przed pandemią, z czego 11% mówi o znacznym pogorszeniu.

Czytaj więcej
Mixx Awards Europe 2020: dziewięć nagród dla polskich agencji [wideo] reklama

Złoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.

Czytaj więcej
14 nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo] reklama

Cztery nominacje dla Adequate. Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia reklama

W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.

Czytaj więcej
Mindshare Polska: jak oglądamy wideo online media-internet

40 proc. polskich internautów ogląda materiały z serwisów VOD co najmniej raz w tygodniu.

Czytaj więcej
Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019 archiwum2

Przeżyjmy jeszcze raz galę z 23 maja. Już wkrótce opublikujemy zdjęcia z gali wczorajszej (Agencja Interaktywna i Marketingu Zintegrowanego oraz zwycięzcy konkursu Golden Arrow).

Czytaj więcej
Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards reklama

Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.

Czytaj więcej