ilość wyników: 10
Izby Gospodarki Elektronicznej zaprezentowała pierwsze w Polsce badanie dotyczące CSR i etyki w e-biznesie.
Czytaj więcejNa podstawie analizy trendów autorzy sformułowali 21 porad i przestróg dla krajowych e-sklepów na 2021 r.
Czytaj więcejTo dane z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "Omni-commerce Kupuję wygodnie 2020".
Czytaj więcejPodczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień. Na sytuację muszą reagować wszyscy, zawsze pamiętając, że panika nie jest najlepszym doradcą.
Czytaj więcej38% badanych zrobiło zakupy na czas pandemii w internecie - wynika z badania przeprowadzonego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
Czytaj więcejBranża mobilna powinna lepiej edukować w zakresie ekologii. To leży w naszym wspólnym interesie - pisze Michał Giera, prezes zarządu Mobiem Polska, agencji specjalizującej się w marketingu mobilnym.
Czytaj więcejJeden ze stereotypów, które obala badanie "Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier?" przygotowane przez Mexad Games we współpracy z Mobile Institute, brzmi: gry są rozrywką, która izoluje od innych ludzi.
Czytaj więcejTego dnia na największej polskiej platformie e-commerce sprzedano blisko 2,6 mln przedmiotów.
Czytaj więcejSmartfonami i tabletami rodziców bawią się już nawet niemowlaki. Wśród ośmiolatków z urządzeń mobilnych korzysta już 100 proc.
Czytaj więcejW ubiegłym tygodniu odbyła się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona femvertisingowi. Pierwsze wystąpienia pokazały, że ten silny trend niebawem może opanować media i ma szansę przewrócić do góry nogami komunikację adresowaną do kobiet. Nareszcie.
Czytaj więcej