Wyniki wyszukiwania dla tagu - momentum-worldwide
ilość wyników: 10

Gdzie dwóch się bije... marketing

Gdzie dwóch się bije...

Coca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.

Czytaj więcej
Life Maspeksu kopiuje Frugo? marketing

Life Maspeksu kopiuje Frugo?

Konflikt pomiędzy producentami Life i Frugo nabiera tempa. W dłuższej perspektywie może zaszkodzić każdej z marek.

Czytaj więcej
Soki na nowo marketing

Soki na nowo

Sprzedaż soków spada. Nowy sposób marketerów to promowanie okazji do konsumpcji.

Czytaj więcej
Żywiołowa zmiana marketing

Żywiołowa zmiana

Danone wprowadził wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie. Planuje ich silne wsparcie. Do sezonu szykuje się już cała branża, licząc, że w tym roku sprzedaż wody znów będzie rosnąć.

Czytaj więcej
Monster doda energii Coca-Coli? marketing

Monster doda energii Coca-Coli?

Coca-Cola HBC Polska buduje na polskim rynku dystrybucję napoju energetycznego Monster Energy Drink. Tymczasem walka pomiędzy markami energetyków trwa na dobre, czego dowodem jest zmiana układu sił w tej kategorii napojów.

Czytaj więcej
Innowacje według producentów kostek marketing

Innowacje według producentów kostek

Marketer wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacji dla marki Knorr. Nestle nie zasypia gruszek w popiele i sukcesywnie poszerza kategorię swoich produktów, stawiając z jednej strony na innowacje, z drugiej - stosując dość zachowawczą komunikację marki.

Czytaj więcej
Come-back Frugo marketing

Come-back Frugo

Wyniki sprzedażowe Frugo jak na razie pokazują, że decyzja o reaktywowaniu brandu przez FoodCare była słuszna.

Czytaj więcej
McCann w przebudowie reklama

McCann w przebudowie

Przeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.

Czytaj więcej
White Rabbit inaczej podzielony reklama

White Rabbit inaczej podzielony

Agencja pozyskała nowego inwestora i zaczęła od inwestycji w ludzi. Chce w ten sposób zasygnalizować nowy etap rozwoju spółki i nową jakość oferowanych usług.

Czytaj więcej
Na wakacje "musisz mieć" figurę miss opinie

Na wakacje "musisz mieć" figurę miss

Ewa Sieńkowska, strategic director Momentum Worldwide, krótko o letniej presji odchudzania oraz zachętach do wakacji marzeń w reklamach.

Czytaj więcej