Wyniki wyszukiwania dla tagu - mondelez
ilość wyników: 11

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo] reklama

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br. reklama

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br.

Najsilniej rosły sektory: media - wzrost wydatków aż o 53,1 mln zł (dynamika +33,2 proc.), oraz napoje i alkohole (+32,4 mln zł, dynamika +16,2 proc.).

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
VivaKi w obliczu wyzwania opinie

VivaKi w obliczu wyzwania

SMG i ZOG zostały wystawione na próbę i muszą walczyć o utrzymanie ważnych klientów. Domaniewska stoi? Na pewno w przetargach.

Czytaj więcej
Mondelez i Douwe Egberts łączą siły marketing

Mondelez i Douwe Egberts łączą siły

Nowa spółka ma zacząć działać już 6 lipca. Będzie to największy na naszym rynku gracz w segmencie kawy.

Czytaj więcej
150 dni bez pieniędzy opinie

150 dni bez pieniędzy

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

Czytaj więcej
Cannes Lions 2014 - Polacy z trzema statuetkami reklama

Cannes Lions 2014 - Polacy z trzema statuetkami

Agencje wracają do Polski ze skromnymi zdobyczami.

Czytaj więcej
Unilever i Polpharma kredytowane przez branżę opinie

Unilever i Polpharma kredytowane przez branżę

Najwięksi marketerzy ogłaszają wydłużenie terminów płatności. - Jest to karygodna praktyka, która faktycznie oznacza, że mniejsi dostawcy i partnerzy biznesowi kredytują globalne firmy - komentują przedstawiciele branży reklamowej.

Czytaj więcej
Czekolada nie zawsze słodka marketing

Czekolada nie zawsze słodka

W świecie globalnej Północy kawa i czekolada kojarzy się wyłącznie z przyjemnością. A co na to mieszkańcy globalnego Południa, którzy zbierają ziarna kakaowca? Czy sprawiedliwy handel ma znaczenie dla polskich konsumentów?

Czytaj więcej
W Starcomie jak w ulu opinie

W Starcomie jak w ulu

Zmiany personalne na szczytach zarządów domów mediowych wywołują automatyczną reakcję rynku do ataku. Nawet kujawskie pszczoły przyglądają się nowym pasiekom.

Czytaj więcej