Wyniki wyszukiwania dla tagu - mpg
ilość wyników: 14

Radwańska polubi też Mastercooka? marketing

Radwańska polubi też Mastercooka?

BSH dostał zielone światło od urzędu antymonopolowego na przejęcie mienia upadłego FagorMastercooka, a tymczasem z kontrofertą wyszła polska Amica.

Czytaj więcej
Zmiana warty w Havas Media Group reklama

Zmiana warty w Havas Media Group

Rewolucja na szczycie raczej nie oznacza istotnych zmian w kierunku rozwoju agencji. Zgodnie z trendami grupa ma skoncentrować się na wykorzystywaniu synergii. Swoją szansę widzi także w specjalizacji.

Czytaj więcej
MPG i Media Contacts opakowane w Havas Media media-inne

MPG i Media Contacts opakowane w Havas Media

Decyzja o rebrandingu domu mediowego przyszła dość niespodziewanie. MPG zmienił nie tylko nazwę, ale także centralę. Teraz musi polubić żabie udka.

Czytaj więcej
Nowa odsłona Frosty marketing

Nowa odsłona Frosty

Marka wyeliminowała z dań dodatki uważane za niezdrowe. Zmieniła receptury, a w komunikacji inwestuje w nowe technologie.

Czytaj więcej
Play bez szaleństw marketing

Play bez szaleństw

Swój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.

Czytaj więcej
Domy mediowe muszą racjonalnie tworzyć usługi media-inne

Domy mediowe muszą racjonalnie tworzyć usługi

Steve Booth i Małgorzata Węgierek mówią o nowych realiach funkcjonowania domów mediowych oraz planach wobec polskiego oddziału Arena Media.

Czytaj więcej
Test skuteczności Bauera media-prasa

Test skuteczności Bauera

Wkrótce do sprzedaży wejdzie "Naj", który po raz pierwszy pojawi się jako dwutygodnik. Prawdopodobnie będzie to także pierwsze zmienione wydanie tego pisma. Wciąż nie wiadomo, jakie plany Bauer ma w stosunku do "Olivii".

Czytaj więcej
13 mln widzów na otwarcie Euro media-tv

13 mln widzów na otwarcie Euro

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

Czytaj więcej
Proszek zamiast bagietki marketing

Proszek zamiast bagietki

Właśnie ruszył sezon na odchudzanie. Przez ostatnie lata marketerzy serwowali nam przede wszystkim środki na zmniejszenie łaknienia. Teraz oferują niskokaloryczne gotowe posiłki z torebek.

Czytaj więcej
Monopol na poradnictwo media-prasa

Monopol na poradnictwo

W odstępstwie kilku dni Wydawnictwo Bauer zakończyło procesy zakupu dwóch pism poradnikowych. Choć kupiło najsłabsze tytuły w swoich segmentach, to jednak ma ich łącznie sześć.

Czytaj więcej