Wyniki wyszukiwania dla tagu - mucha-anna
ilość wyników: 5
Unilever z marką Rama Smaż jak szef kuchni w serialu marketing

Wprowadzona w ubiegłym roku do sprzedaży nowa marka Unilevera - Rama Smaż jak szef kuchni - została sponsorem pierwszego internetowego serialu kulinarnego Wmiksowani.pl, emitowanego przez Onet.pl.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Wszyscy jesteśmy gwiazdami media-prasa

Wolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?

Czytaj więcej
Rebranding J.K. Rowling archiwum2

Powieść "Trafny wybór" autorki "Harry'ego Pottera" to przykład niestandardowych działań promocyjnych wydawnictwa Znak. Promocja książki w Polsce tylko nieznacznie różniła się od zagranicznej.

Czytaj więcej
Mąż przechodzi obojętnie opinie

Ładnie zrobionych produkcji ze świetnie skrojonymi scenariuszami można życzyć stacjom na kolejny rok, tak aby nikt nie przeszedł obok nich obojętnie, pisze Monika Walewska, senior media planner buyer w domu mediowym Starcom.

Czytaj więcej