Wyniki wyszukiwania dla tagu - multiscreen-day
ilość wyników: 9
Zbigniew Pruski: BBC oznacza jakość media-tv

Źródłem naszego biznesu jest dobry kontent. To, w jaki sposób będzie on dystrybuowany, jest drugorzędne - przekonuje Zbigniew Pruski, commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią, BBC Studios.

Czytaj więcej
Izabela Sakowicz managing directorem wydawnictwa VFP Communications media-prasa

Zarządzający przez wiele lat wydawnictwem Piotr Myszak żegna się z VFP Communications,

Czytaj więcej
Olga Robinson keynote speakerem i gościem specjalnym Multiscreen Day 2022 media-tv

W BBC od lat specjalizuje się w tematyce dezinformacji. Tegoroczna edycja konferencji Multiscreen Day już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Eksperci Gemiusa, Lego, Mediacomu, Nielsena, P&G i TVN Media na konferencji Multiscreen Day media-tv

Szósta edycja wydarzenia odbędzie się już 15 kwietnia, w formule online.

Czytaj więcej
Smart TV ma przyszłość media-tv

Buzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Nowe terminy Multiscreen Day i Next Day Summit marketing

Konferencja Multiscreen Day odbędzie się dnia 22 października, a Next Day Summit - w drugiej połowie września br.

Czytaj więcej
"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna marketing

Coraz częściej wybieramy serwisy VoD i gry, najchętniej bezpłatne, ale telewizja wciąż trzyma się mocno - wynika z badania przeprowadzonego dla "Media & Marketing Polska" zaprezentowanego po raz pierwszy na Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Telewizja ma się świetnie, ale… media-inne

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej