ilość wyników: 9
Źródłem naszego biznesu jest dobry kontent. To, w jaki sposób będzie on dystrybuowany, jest drugorzędne - przekonuje Zbigniew Pruski, commercial director, branded services na Europę Środkowo-Wschodnią, BBC Studios.
Czytaj więcejZarządzający przez wiele lat wydawnictwem Piotr Myszak żegna się z VFP Communications,
Czytaj więcejW BBC od lat specjalizuje się w tematyce dezinformacji. Tegoroczna edycja konferencji Multiscreen Day już 27 kwietnia.
Czytaj więcejNowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Czytaj więcejSzósta edycja wydarzenia odbędzie się już 15 kwietnia, w formule online.
Czytaj więcejBuzz w online może przyciągnąć do treści telewizyjnych osoby, które inaczej by się na nie nie skusiły, pod warunkiem, że ma on charakter pozytywny, czyli kontent jest trafiony - uważa Marcin Wiśniewski, członek grupy roboczej MOC TV i kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP.
Czytaj więcejKonferencja Multiscreen Day odbędzie się dnia 22 października, a Next Day Summit - w drugiej połowie września br.
Czytaj więcejCoraz częściej wybieramy serwisy VoD i gry, najchętniej bezpłatne, ale telewizja wciąż trzyma się mocno - wynika z badania przeprowadzonego dla "Media & Marketing Polska" zaprezentowanego po raz pierwszy na Multiscreen Day.
Czytaj więcejParafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcej