ilość wyników: 5
Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejNieco siermiężny TV Biznes zostanie zastąpiony przez Polsat Biznes. Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejStacja chce być bardziej rozrywkowa niż muzyczna. Kilka lat temu podobną zmianę przeprowadziła MTV, co nie skończyło się dla niej dobrze. Nowe otwarcie Vivy zbiega się z odejściem szefa polskiego oddziału.
Czytaj więcej