Wyniki wyszukiwania dla tagu - national-geographic
ilość wyników: 14

Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte media-tv

Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte

Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.

Czytaj więcej
"National Geographic" ma 130 lat media-prasa

"National Geographic" ma 130 lat

Czerwcowy numer polskiej edycji współtworzyć mają czytelnicy.

Czytaj więcej
Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia media-tv

Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland w akcji #PiątkaDlaRysia

Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion invention domu mediowego.

Czytaj więcej
Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+ media-tv

Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Ważnymi elementami oferty programowej mają być krótkie formy dokumentalne, programy w 4K i nowe produkcje fabularne.

Czytaj więcej
National Geographic Photo Ark PROMOCJA

National Geographic Photo Ark

Największa wystawa zagrożonych gatunków w październiku zawita do Polski.

Czytaj więcej
Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD media-tv

Fox Networks uruchomi w Polsce serwis VoD

Nadawca kanałów Fox i National Geographic stawia w ofercie na autorski kontent swoich stacji.

Czytaj więcej
National Geographic dla Ministerstwa Rozwoju media-tv

National Geographic dla Ministerstwa Rozwoju

Cykl minidokumentów o innowacyjnych polskich firmach.

Czytaj więcej
Sprytne zagranie roamingowe Playa reklama

Sprytne zagranie roamingowe Playa

Do reklamy oferty roamingowej operator zatrudnił Martynę Wojciechowską, która wcześniej promowała Orange Travel.

Czytaj więcej
MEC: widzowie doceniają naziemną TV media-tv

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Czytaj więcej
Wideo z potencjałem media-tv

Wideo z potencjałem

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej