Wyniki wyszukiwania dla tagu - nestle
ilość wyników: 32

Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami reklama

Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami

Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii Nescafé Sensazione Creme odpowiada MEC Wavemaker.

Czytaj więcej
Nespresso pokazuje fair trade reklama

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r. media-tv

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Czytaj więcej
Nestlé otwiera fabrykę karmy dla zwierząt marketing

Nestlé otwiera fabrykę karmy dla zwierząt

To pierwszy zakład Nestlé w Polsce produkujący karmę dla zwierząt domowych oraz trzecia tego typu inwestycja Nestlé Purina PetCare w Europie Środkowej.

Czytaj więcej
Nałęczowianka zachęca do podróży w czasie reklama

Nałęczowianka zachęca do podróży w czasie

Nestle Waters Polska podkreśla w kampanii 200 lat badań nad wodą z Nałęczowa.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale reklama

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Czytaj więcej
Opus B dla nowej linii lodów Manhattan marketing

Opus B dla nowej linii lodów Manhattan

Nowość w portfolio Nestle.

Czytaj więcej
Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój PROMOCJA

Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój

Cursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę logistyczną materiałów POS z firmą Żywiec Zdrój, największym producentem napojów bezalkoholowych w Polsce1. Realizacja projektu rozpoczęła się na początku kwietnia 2017 roku.

Czytaj więcej
Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków marketing

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

Czytaj więcej