Wyniki wyszukiwania dla tagu - netflix
ilość wyników: 21

YouTube Music rusza 22 maja media-internet

YouTube Music rusza 22 maja

Będzie dostępny w wersji darmowej i abonamentowej. YouTube Red zostanie przemianowany na YouTube Premium.

Czytaj więcej
Wavemaker: rośnie SVoD, spada znaczenie torrentów media-internet

Wavemaker: rośnie SVoD, spada znaczenie torrentów

Marki serwisów SVoD zadomowiają się na naszym rynku. 63 proc. internetowych widzów kojarzy już w Polsce Netflix, a ponad połowa zna Showmax. Ruch w e-wideo nadal przesuwa się w kierunku serwisów streamingowych, już tylko co piąty internauta ściąga programy z torrentów.

Czytaj więcej
Ruszają zdjęcia do pierwszego polskiego serialu dla Netfliksa media-inne

Ruszają zdjęcia do pierwszego polskiego serialu dla Netfliksa

Znamy obsadę serialu, który wyreżyseruje Agnieszka Holland.

Czytaj więcej
Orange ma umowy z Netfliksem i Eleven Sports media-tv

Orange ma umowy z Netfliksem i Eleven Sports

Operator wzbogaca ofertę telewizyjną o kontent w 4K.

Czytaj więcej
Binge-watching coraz powszechniejszy media-internet

Binge-watching coraz powszechniejszy

MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.

Czytaj więcej
Netflix szykuje pierwszy serial w języku polskim media-internet

Netflix szykuje pierwszy serial w języku polskim

Wyreżyserują go Agnieszka Holland i Kasia Adamik.

Czytaj więcej
SVOD odmienia obyczaje młodych widzów media-tv

SVOD odmienia obyczaje młodych widzów

Analiza MEC pokazuje, że na rynkach, które podbiły serwisy SVOD (wideo na życzenie w streamingu lub abonamencie), telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych.

Czytaj więcej
T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo] reklama

T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo]

Rusza nowa kampania reklamowa.

Czytaj więcej
T-Mobile rzuca wyzwanie rynkowi marketing

T-Mobile rzuca wyzwanie rynkowi

Nową ofertę "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin) wesprze intensywna kampania w mediach.

Czytaj więcej
Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad] media-internet

Nie tylko Facebook i YouTube [wywiad]

- Musiało się wydarzyć kilka szokujących sytuacji, które dotknęły największe światowe koncerny, abyśmy zrozumieli, jak ważny jest kontekst reklamy. Powierzchnie reklamowe premium będą więc miały coraz większe znaczenie - mówi Marta Sułkiewicz, business development director/advertisers EMEA Gemius

Czytaj więcej