Wyniki wyszukiwania dla tagu - netia
ilość wyników: 17

Wielkie zakupy Posatu media-tv

Wielkie zakupy Posatu

Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.

Czytaj więcej
Rusza kanał Eleven Sports 4 media-tv

Rusza kanał Eleven Sports 4

Nadawca wprowadza też nowe nazewnictwo i logotypy swoich stacji sportowych.

Czytaj więcej
Virgin Mobile - postpaid i kampania w styczniu marketing

Virgin Mobile - postpaid i kampania w styczniu

Szefowa wirtualnego operatora tłumaczy się z opóźnień, ale zapowiada elastyczną, nowatorską ofertę.

Czytaj więcej
Netia reaktywacja? marketing

Netia reaktywacja?

Po miesiącach marketingowego "uśpienia" Netia zdecydowała się przypomnieć o sobie. Bronią w walce o konsumentów ma być telewizja. Cel: rywalizacja z kablówkami, szczególnie w dużych miastach.

Czytaj więcej
Telefon pod ręką media-internet

Telefon pod ręką

W trakcie bloków reklamowych w TV przenosimy się na drugi ekran, najczęściej do telefonu - wynika z badania IRCenter.com.

Czytaj więcej
Telekomy tną wydatki na reklamę opinie

Telekomy tną wydatki na reklamę

Pod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.

Czytaj więcej
T-Mobile pokaże pazur? opinie

T-Mobile pokaże pazur?

Przejęcie Netii dałoby T-Mobile dostęp do sieci stacjonarnej o zasięgu prawie 2 mln domów. Prawie tylu, ilu klientów Neostrady ma TP SA.

Czytaj więcej
Orange wygrywa Sercem i Rozumem reklama

Orange wygrywa Sercem i Rozumem

Jak stworzyć bohatera, którego pokochają wszyscy? Co przesądza o sukcesie wykreowanych brand heros, analityczne podejście czy może spontaniczne działanie?

Czytaj więcej
Wizerunek kluczem do sukcesu opinie

Wizerunek kluczem do sukcesu

Jarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Mieć ciastko i zjeść ciastko

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej