ilość wyników: 22
“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.
Czytaj więcejTytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).
Czytaj więcejNew Age Media szacuje, że we wrześniu filmy obejrzało w kinach 3,4 mln widzów.
Czytaj więcejZ branżą związany jest od 14 lat.
Czytaj więcej- Biorąc pod uwagę cały rynek i to, co wydarzyło się w ciągu pandemii możemy mówić o stratach rzędu kilkudziesięciu milionów złotych - mówi Bianka Pawlewska, VP of cinema advertising w New Age Media - Cinema City Group.
Czytaj więcejDziałania promocyjne koordynuje New Age Media.
Czytaj więcejNagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.
Czytaj więcejDziałania w sieci kin Cinema City, w tym z wykorzystaniem marketingu sensorycznego, koordynuje New Age Media.
Czytaj więcejStartuje program Family Karta.
Czytaj więcejW jej ramach za bilet na seans 2D opłacony kartą Mastercard lub Maestro za pomocą portfela cyfrowego Masterpass widzowie zapłacą 10 zł.
Czytaj więcej