Wyniki wyszukiwania dla tagu - new-age-media
ilość wyników: 14

Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero marketing

Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero

Startuje program Family Karta.

Czytaj więcej
Nowa akcja promocyjna Cinema City i Mastercard marketing

Nowa akcja promocyjna Cinema City i Mastercard

W jej ramach za bilet na seans 2D opłacony kartą Mastercard lub Maestro za pomocą portfela cyfrowego Masterpass widzowie zapłacą 10 zł.

Czytaj więcej
MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów marketing

MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów

Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.

Czytaj więcej
Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii" PROMOCJA

Klub Pasjonatów Kina NAM - "Kobiety Mafii"

We wtorek, 27 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze, otwierające sezon 2018, spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.

Czytaj więcej
Z New Age Media do "Vogue'a" media-prasa

Z New Age Media do "Vogue'a"

Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy pisma.

Czytaj więcej
LOT reklamuje się w kinach [wideo] reklama

LOT reklamuje się w kinach [wideo]

W ramach wizerunkowych działań PLL LOT startuje kampania w sieci Cinema City.

Czytaj więcej
Klub Pasjonatów Kina NAM - "Botoks" PROMOCJA

Klub Pasjonatów Kina NAM - "Botoks"

W poniedziałek, 2 października w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze powakacyjne spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.

Czytaj więcej
Klub Pasjonatów Kina NAM - "Jackie" PROMOCJA

Klub Pasjonatów Kina NAM - "Jackie"

6 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się kolejne spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.

Czytaj więcej
Milenialsi idą do kina media-inne

Milenialsi idą do kina

O frekwencji w kinach decyduje młode pokolenie. W dodatku reklama na dużym ekranie jest postrzegana pozytywnie.

Czytaj więcej
Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy media-inne

Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy

Według badania New Age Media o frekwencji w kinach decyduje pokolenie milenialsów. Zwyżkująca frekwencja cieszy również reklamodawców - kino to jedna z najskuteczniejszych dróg dotarcia do odbiorców.

Czytaj więcej