Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen-audience-measurement
ilość wyników: 22

Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe media-tv

Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe

Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej media-tv

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej
Udany eksperyment media-tv

Udany eksperyment

Fokus TV to jeden z najciekawszych eksperymentów na naszym rynku TV. Choć kanał nadaje zaledwie od dwóch lat, już zasłużył sobie na miano zjawiska osobnego. Ciągle eksperymentuje. I ciągle rośnie. To między innymi dlatego w naszym raporcie "Nadawcy" nagrodziliśmy go tytułem Telewizji Roku.

Czytaj więcej
Wideo online w młodej grupie przerasta TV media-tv

Wideo online w młodej grupie przerasta TV

Już w następnym roku wideo online może osiągnąć nawet 94 proc. zasięgu versus 86 proc. dla TV tradycyjnej, w grupie wiekowej 16-24 - wynika z analizy przygotowanej przez MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Atmedia: 

gdy znika broker

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Niemcy - Argentyna rekordowe 120 minut opinie

Niemcy - Argentyna rekordowe 120 minut

Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata widownia przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w social mediach zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie - wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.

Czytaj więcej
Kobiety kochają piłkę nożną media-tv

Kobiety kochają piłkę nożną

Kobiety bardzo chętnie oglądają mistrzostwa w telewizji. Ta część widowni nie zawsze jest dostatecznie doceniana w trakcie mistrzostw przez reklamodawców - wynika z raportu agencji Quest (Starcom MediaVest Group).

Czytaj więcej
IMM chce zburzyć monopol Kantar Media media-inne

IMM chce zburzyć monopol Kantar Media

Czy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.

Czytaj więcej
Atmedia idą w badania media-inne

Atmedia idą w badania

Fragmentaryzacja rynku TV była jedną z przesłanek do uruchomienia projektu badawczego SpotLight.

Czytaj więcej
Sponsorski paradoks opinie

Sponsorski paradoks

Gdy rynek reklamowy spowalniał, akcje specjalne pierwsze szły pod nóż. Rok 2012 przynosi jednak przełom - pisze Małgorzata Szelenbaum, sales director w Atmediach.

Czytaj więcej