ilość wyników: 6
W porównaniu z grudniem 2021 r. znacząco swoje wydatki telewizyjne zwiększyły firmy US Pharmacia i Reckitt Benckiser.
Czytaj więcejByła to jak dotąd najchętniej oglądana transmisja meczu Wielkiego Szlema w Polsce.
Czytaj więcejPodczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
Czytaj więcejNowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Czytaj więcejOd ponad roku eventy za sprawą obostrzeń pandemicznych przenoszą się do digitalu. Od prostych form dotarliśmy do rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii i formatów znanych z telewizji. Doskonałym przykładem tej radykalnej zmiany jest realizacja Multiscreen Day 2021.
Czytaj więcejO współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.
Czytaj więcej