Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 50

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP media-tv

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Czytaj więcej
Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa reklama

Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa

Piwowarzy protestują.

Czytaj więcej
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day media-tv

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie marketing

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.

Czytaj więcej
Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać? opinie

Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać?

Konsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?

Czytaj więcej
Marka Lipton wspiera WOŚP marketing

Marka Lipton wspiera WOŚP

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Czytaj więcej
Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali media-inne

Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali

Percepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.

Czytaj więcej
MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów media-tv

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Czytaj więcej
Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat marketing

Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Sprzedaż produktów FMCG wzrosła w II kwartale 2017 r. o 3,7 proc., co jest najwyższym poziomem od trzech lat - podają zachodnie media za Nielsenem.

Czytaj więcej
Dyskonty tracą znaczenie dla sprzedaży piwa marketing

Dyskonty tracą znaczenie dla sprzedaży piwa

Rośnie sprzedaż piwa markowego, spada pod własnymi markami.

Czytaj więcej