Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 54

Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+ media-internet

Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+

"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.

Czytaj więcej
Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł reklama

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Czytaj więcej
IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen media-tv

IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen

List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.

Czytaj więcej
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen media-tv

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Czytaj więcej
MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP media-tv

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Czytaj więcej
Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa reklama

Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa

Piwowarzy protestują.

Czytaj więcej
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day media-tv

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie marketing

Nielsen: cztery trendy w sprzedaży i reklamie

Womenomics, zero waste, clean label, connected commerce - analitycy nazwali najważniejsze współczesne trendy konsumenckie.

Czytaj więcej
Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać? opinie

Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać?

Konsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?

Czytaj więcej
Marka Lipton wspiera WOŚP marketing

Marka Lipton wspiera WOŚP

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Czytaj więcej