Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 45

Marka Lipton wspiera WOŚP marketing

Marka Lipton wspiera WOŚP

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Czytaj więcej
Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali media-inne

Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali

Percepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.

Czytaj więcej
MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów media-tv

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Czytaj więcej
Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat marketing

Rynek FMCG w Europie rośnie najszybciej od trzech lat

Sprzedaż produktów FMCG wzrosła w II kwartale 2017 r. o 3,7 proc., co jest najwyższym poziomem od trzech lat - podają zachodnie media za Nielsenem.

Czytaj więcej
Dyskonty tracą znaczenie dla sprzedaży piwa marketing

Dyskonty tracą znaczenie dla sprzedaży piwa

Rośnie sprzedaż piwa markowego, spada pod własnymi markami.

Czytaj więcej
Morning Fresh rusza z akcją "satysfakcja lub zwrot pieniędzy" marketing

Morning Fresh rusza z akcją "satysfakcja lub zwrot pieniędzy"

Za realizację odpowiada agencja i360.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
Więcej przyrody, więcej filmów media-tv

Więcej przyrody, więcej filmów

Użytkownikom VoD brakuje w sieci przede wszystkim programów National Geographic Channel. HBO najbardziej pożądanym kanałem przy zakupie a la carte - wynika z badania MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Rewolucja w telemetrii? Czemu nie? media-inne

Rewolucja w telemetrii? Czemu nie?

- Jeśli w wyniku konfliktu TVP - Nielsen dojdzie do wyboru nowego partnera, wrócimy do sytuacji sprzed kilku lat, gdy na naszym rynku funkcjonowały dwa panele telemetryczne - uważa Tomasz Baran, ekspert ds. badań opinii i rynku z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej