Wyniki wyszukiwania dla tagu - nike
ilość wyników: 17

Modny powód, by uprawiać sport opinie

Modny powód, by uprawiać sport

Wydarzeń sportowych jest coraz więcej, coraz więcej spersonalizowanych treści zachęca użytkowników do wejścia w świat sportu a same produkty pierwotnie stworzone do treningu funkcjonują jako elementy garderoby i mody. Gdzie w tym systemie znajduje się sam sport?

Czytaj więcej
Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji marketing

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

Czytaj więcej
Zalando wprowadza program partnerski marketing

Zalando wprowadza program partnerski

To nowa usługa dla polskich e-konsumentów.

Czytaj więcej
Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + Jung v. Matt reklama

Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + Jung v. Matt

Dołączają do zarządu agencji, który obecnie tworzą Marcin Gaworski i Mikołaj Sadowski.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej
Marcin Piwnicki założył studio Kohe reklama

Marcin Piwnicki założył studio Kohe

Wcześniej pracował m.in. w Peppermint.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Nie oglądam bloków reklamowych reklama

Nie oglądam bloków reklamowych

- Atmosfera była zupełnie inna niż w  agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i  mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i  podchodzenie z  różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Raj Carrie Bradshaw panie-przodem

Raj Carrie Bradshaw

W londyńskim Muzeum Victorii i Alberta można oglądać na pozór niewielką wystawę o historii obuwia - "Pleasure and pain" sponsorowaną przez markę Clarks.

Czytaj więcej