Wyniki wyszukiwania dla tagu - nike
ilość wyników: 16

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk reklama

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.

Czytaj więcej
Mikołaj Sadowski: "Kampania, z której jestem najbardziej dumny jeszcze nie powstała." reklama

Mikołaj Sadowski: "Kampania, z której jestem najbardziej dumny jeszcze nie powstała."

Chief creative officer & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada na nasze pytania.

Czytaj więcej
"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE PROMOCJA

"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE

"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Polsko-koreańska piłka kopana marketing

Polsko-koreańska piłka kopana

Samsung i LG przed Euro postawiły na polskich piłkarzy.

Czytaj więcej
Mistrzowie Cannes reklama

Mistrzowie Cannes

Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".

Czytaj więcej
Sorrell nie wie o tobie wszystkiego opinie

Sorrell nie wie o tobie wszystkiego

Tegoroczny Interact Congress nie rozczarował. Na otwarciu konferencji pojawił się sam szef WPP, który w trakcie wystąpienia poruszył najważniejsze punkty konferencji.

Czytaj więcej
Strzał w okienko opinie

Strzał w okienko

- Piłka nożna to gra, w której 22 mężczyzn biega za piłką, a na końcu i tak wygrywają Niemcy - powiedzenie Gary’ego Linekera sprawdziło się po raz kolejny. Podczas MŚ w Brazylii Adidas ograł konkurencję na polu marketingowym - uważa Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas.

Czytaj więcej
Marki na medal - nagroda specjalna opinie

Marki na medal - nagroda specjalna

W najnowszym numerze "MMP" przeczytać możecie o wybranych przez nas kampaniach sportowych. W ramach uzupełnienia postanowiliśmy przyznać dodatkową nagrodę specjalną za chyba najbardziej innowacyjną kampanię mundialową dla "Phenomenal Shot" Nike.

Czytaj więcej
Adidas trenuje sambę marketing

Adidas trenuje sambę

Za kilka miesięcy czekają nas kolejne emocje piłkarskie - mistrzostwa świata w Brazylii. Już teraz Adidas zapowiada, że będzie to jeszcze mocniejsza akcja marketingowa niż w przypadku Euro 2012.

Czytaj więcej