Wyniki wyszukiwania dla tagu - nivea-polska
ilość wyników: 8

KER: Nivea wprowadzała konsumentów w błąd reklama

KER: Nivea wprowadzała konsumentów w błąd

Komisja Etyki Reklamy odniosła się do zarzutów, jakie Unilever postawił reklamom Nivea Invisible for Black & White opracowanym dla Nivea przez GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Proces poszlakowy opinie

Proces poszlakowy

Nivea Polska wybrała partnerów digitalowych. Ale nie chce o tym głośno mówić. Brak transparentności procesów przetargowych niekorzystnie wpływa na wizerunek rynku marketingowego.

Czytaj więcej
Kryzys to nie czas na cięcie kosztów [wywiad] marketing

Kryzys to nie czas na cięcie kosztów [wywiad]


- Chcemy wykorzystać moment, kiedy konkurenci zmniejszają aktywność, i w ten sposób odebrać im trochę udziałów rynkowych - mówi Michael Hähnel, ustępujący general manager Nivea Polska, który w polskim oddziale pracował od lutego ub.r.

Czytaj więcej
Wojna na gładkie ciała marketing

Wojna na gładkie ciała

Niemal równocześnie Nivea i Henkel zapowiedziały nowości w kategorii pielęgnacji ciała. Choć preparaty nie są identyczne, to jednak mają spełniać te same potrzeby.

Czytaj więcej
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku imprezownia

DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Nivea się rozkręca marketing

Nivea się rozkręca

Kilka miesięcy temu szef marketingu zapowiadał, że koncern nie odpuści kilku kluczowych kategorii. Przyszły rok przyniesie wielki rebranding.

Czytaj więcej
Nowe oblicze Nivei opinie

Nowe oblicze Nivei

Koncern zaskoczył mnie swoją nową kampanią reklamową, która jest kreatywna, dowcipna i przede wszystkim lokalna.

Czytaj więcej
Nivea na zakręcie marketing

Nivea na zakręcie

Niemal bezgłośnie nastąpiła zmiana na stanowisku prezesa jednej z największych firm kosmetycznych. Przed nowym szefem Nivea Polska duże wyzwania, bo marka traci pozycję.

Czytaj więcej