Wyniki wyszukiwania dla tagu - nivea
ilość wyników: 14

Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku media-internet

Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku

Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.

Czytaj więcej
Amica powołuje nowy dział - marketing globalny marketing

Amica powołuje nowy dział - marketing globalny

Na czele nowej struktury staje Wioleta Wróbel.

Czytaj więcej
Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r. media-tv

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Czytaj więcej
Macademian Girl w kampanii firmy Nivea [wideo] reklama

Macademian Girl w kampanii firmy Nivea [wideo]

Za kreację i działania w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce panie-przodem

Launch nowej fali Meaningful Brands w Polsce

Meaningful Brands to badanie własne Havas Media Group, pierwsza światowa platforma, która mierzy siłę marek w realnej poprawie życia konsumentów.

Czytaj więcej
Paliwo rakietowe opinie

Paliwo rakietowe

Powstaje PHD Rocket - agencja, która będzie świadczyć usługi mediowe wyłącznie Volkswagen Group Polska. Po kilku latach współpracy z MediaComem koncern zmienia dostawcę usług.

Czytaj więcej
VivaKi w obliczu wyzwania opinie

VivaKi w obliczu wyzwania

SMG i ZOG zostały wystawione na próbę i muszą walczyć o utrzymanie ważnych klientów. Domaniewska stoi? Na pewno w przetargach.

Czytaj więcej
800 baniek w plecy opinie

800 baniek w plecy

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Przetargi mediowe nie zwalniają tempa

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć opinie

Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć

Domy mediowe walczą o utrzymanie klientów.

Czytaj więcej